FANDOM

Wild Fang to Afrykańska drużyna (eliminacje przeprowadzono w Rock City) składająca się z 4 zawodników. Liderem tej drużyny jest Kyoya .

CzłonkowieEdytuj

Wildfang

logo drużyny

Kyoya Tategami - ( Rock Leone 145WB)

Nile - (Vulcan Horoseus 145D)

Demure - (Counter Scorpio 145D)

Benkei Hanawa - (Dark Bull H145SD)

Historia Edytuj

W odcinku 18, serii Metal Masters poznajemy początki zespołu, w którego startowym składzie mieli znaleźć się Marcus, Nile i Kyoya. Po "małym" przekręcie Marcusa i jego współpracowników, drużyną pozostaje w składzie z Nilem i Kyoy'ą do których dochodzi Demure. Nstępny odcinek (19) przedstawia walkę z Chandorą czyli Indyjskim zespołem. Dowiadujemy się też, że zespół nie przegrał jeszcze ani jednego starcia. Pod czas konferencji prasowej, zwołanej z okazji starcia obu drużyn zamiast zespołu Wild Fang, na scenę wychodzi "Zamaskowany Byk" (Benkei) i oświadcza, ze jest czwartym zawodnikiem zespołu. Następnie jesteśmy świadkami starć między Nilem i Vridickiem. Horuseus szybko pokonuje przeciwnika. Zaraz po Nile'u , do walki staje Kyoya a jego przeciwnikiem jest Salhan. Kyoya "wdeptał kolesia w ziemię" (cytat Masamune). Kolejna walka rozgrywa się między Nilem a Masamune. Horuseus wygrywa to starcie zapewniając drużynie wynik 1:0. Następnie Kyoya walczy z Gingką. Walka jest zacięta, i kończy się remisem. Po nich w pojedynku grupowym walczą Bull i Demure przeciwko Tsubasie i Yu. Pojedynek kończy się wygraną Gan Gan Galaxy. Ostatni pojedynek to również walka grupowa, do której stają Kyoya i Nile kontra Gingka i Masamune. Walka kończy się wyautowaniem wszystkich oprócz Masamune.

Drużyna Wild Fang pod koniec serii, tak samo jak Excalibur i  Wang Hu Zhong była sojusznikiem drużyny Gangan Galaxy w walce przeciwko wrogim drużynom: amerykańskiej Star Breaker i brazylijskiej Garcias.