FANDOM

Jest to trzeci odcinek Metal Sagi

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się, gdy Kyoya i reszta Face Hunters lecą helikopterem. Gdy wyglądają przez okno widzą małą, skalną półkę, na której mają wylądować. Wszyscy prócz Kyoyi są przerażeni.

Przed helikopterem stoi Doji. Kyoya jest zły, bo nie wie, po co Doji ich tu sprowadził. On mówi, że chce pomóc mu stać się silniejszym, albo będzie miał kłopoty i chce z nim współpracować. Kyoya pyta się, co chce w zamian. Doji odpowiada mu, że w zamian, gdy będzie silniejszy to pokona Gingkę.

Gingka pyta się Madoki, czy skończyła naprawiać Pegasusa. Ona mówi, że wszystkie części są w porządku. Gingka dziękuje jej i zabiera swojego Beya. Madoka mówi, że nie powinien być tak lekkomyślny, ale Gingka się ,,pali'' i rwie się do walki. Wbiega Kenta i prosi go, by wytrenował jego i beya. Nagle wchodzą jego koledzy i też proszą Gingkę, by ich trenował. Madoka prosi, by się uspokoili, bo demolują jej warsztat i wybucha.

Wszyscy oprócz Madoki idą do BeyParku. Nagle Gingka odłącza się od reszty i gdzieś biegnie, mówiąc, że pójdzie z nimi innym razem.

Kyoya pyta się Doji'ego, dlaczego akurat Gingkę ma pokonać. Doji mówi, że Gingka mu przeszkadza. Kyoya pyta się go, co ma na myśli, ale on mówi, że dowie się, jeśli do niego dołączy. Kyoya mówi, że to tylko strata czasu i odchodzi, jednak Doji mówi mu, by później nie wracał, gdy Gingka go pokona. Kyoya mówi, że nie zostanie pokonany i nie ma powodu, dla którego ma dla niego walczyć. Doji odpowiada, że teraz, jako najlepszy, może zostać pokonany. Mówi, że gdy go posłucha, może być lepszy. Kyoya wyzywa go na pojedynek. On zgadza się, lecz mówi, że w zamian...., ale Kyoya nie daje mu dojść do słowa i odpowiada, że jeśli przegra, to zgodzi się na jego warunki.

Nagle reszta Face Hunters zagradza drogę i mówią, że on nie ośmieli się tknąć Kyoyi, ale on szybko ich pokonuje i pokazuje swojego beya, Dark Wolf'a. Benkei mówi, że to najbardziej wyważony bey. Kyoya zauważa, że pogoda jest dla niego odpowiednia. Wystrzelają swoje beye.

Kenta z kolegami trenują, ale są smutni, że Gingka sobie poszedł. Zdał sobie sprawę, że nie jest silnym przeciwnikiem dla niego.Martwi się, że może odejść z miasta.

Kyoya i Doji walczą zaciekle. Wolf nie traci równowagi nawet na wysokiej skale. Kyoya wyprowadza Specjalny Atak. Jednak Doji mówi mu, że za nią jego Bey jest bezbronny. Jednak on wyprowadza Specjalny Atak, Stuzębną Furię Lwa i atakuje go skałami. Doji mówi, że to nie wszystko, na co go stać i że pokaże mu swą prawdziwą siłę.

Gingka leży na trawie i rozmyśla. Nagle podchodzi do niego Kenta i wyzywa go na pojedynek. On zgadza się, ale mówi, że nie będzie się powstrzymywał.

Wystrzelają swoje Beye. Sagittario wylatuje w powietrze, ale Kenta się nie poddaje. Gingka jest pod wrażeniem. Zorientował się, że Sagittario kołysze się i siła uderzenia jest przez to mniejsza. Mówi mu, że jest niezły i walka toczy się dalej.

W bitwie Doji'ego i Kyoyi Wolf chce pokazać swą prawdziwą moc. Kyoya robi tornado a Wolf ucieka.b Benkei orientuje się, że Doji chce użyć wiatru przeciw Kyoyi. Wolf wyprowadza Specjalny Atak, Mroczny Ryk Blazer i przecina wiatr pokonując Leona. Kyoya pyta się, czemu, skoro jest taki silny, sam nie pokona Gingki, jednak on mówi mu, że musi dotrzymać obietnicy.

Kenta jest zmęczony, ale się nie poddaje. Gingka zauważa, że wytrzymałość Pegasusa spadła. Atakuje, ale Sagittario wciąż się trzyma. Atakuje i wyrzuca Pegasusa w powietrze. Gingka wykorzystuje to do Specjalnego Ataku i wygrywa.

Gingka mówi, że nie opuści tego miasta. Mówi, że siła Beya pochodzi z serca i podziwia postawę Kenty. Mówi, że może z nim walczyć, gdy tylko będzie chciał.

Face Hunters wracają zmęczeni do magazynu, dziwiąc się, że ich przywódca przegrał z Doji'm i smucąc się, że go zabrał.

Galeria Edytuj

Odc 3.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki