FANDOM

Ryuga (竜牙, Ryūga) znany również jako Cesarski Smok, jest on jedną z pierwszoplanowych postaci Metal Sagi, jest głównym bohaterem w Metal Fusion i Metal Fury, natomiast w Metal Masters, mimo iż ma bardzo ważną rolę, jest bohaterem drugoplanowym, nie pojawia się w Shogun Steel. Nigdy nie należał do jakiejkolwiek drużyny, był za to członkiem organizacji Dark Nebula. W Metal Fusion był znany raczej jako główny zły, w Metal Masters, mimo iż pomagał, Gingka nadal traktował go jako źródło zła, jego nastawienie zmieniło się pod koniec serii Metal Fury, gdzie Gingka nazywa go swoim przyjacielem. Jego pierwszym beyem był Lighting L-Drago 100HT, drugim Meteo L-Drago LW105LF, a trzecim i ostatnim L-Drago Destructor F:S. W serii Metal Fury szkolił Kentę, a następnie oddał mu swój "Fragment Gwiazdy". Należy do piątki najsilniejszych bleyderów świata, dokładnie ma drugie miejsce, pierwszy jest Rago (Ruyga nie zdołał go pokonać), następni są Gingka, Chris i Kyoya. Ostatecznie umiera w jednym z odcinków Metal Fury (Rago go zabił).

Wygląd

Ma stosunkowo długie, stojące, białe włosy z czerwonym pasmem po lewej stronie. Ma szare brwi i żółte oczy. Chodzi w czarnych jeansach, czarnej koszulce i w białej marynarce. Ma na głowie złotą opaskę, na lewej ręce ma ochraniacz w którym trzyma LDrago, wyglądającym jak głowa smoka, na prawej ręce ma czarną bransoletkę z czerwoną obwódką. W anime rożni się od tego w mandze, gdyż w mandze ma niebieskie oczy.

Osobowość

Ryuga jest pewny siebie. Jest bezwględny i nigdy się nie poddaje, tak jak w przypadku walki z Rago i Nemesis. W Metal Fusion był głównym antagonistą.

Ciekawostki

  • Jego imię oznacza Smoczy Szpon
  • Jest niezwykle podobny do Rena z Bakugan: Najeźdźcy z Gundalii
  • Z charakteru i możliwości przypomina Spectrę Phantom'a z Bakugan: Nowa Vestroia i Bakugan: Mechtanium Surge
  • Jest jednym z trzech bohaterów mających smoka (Ryu to po japońsku smok) w imieniu
  • Dał Sakyo beya - Ronin Dragooona LW160BSF
  • Do wszystkich nazw ataków dodaje "Cesarski Smok", przez co stara się mocno podkreślić że jest cesarskim smokiem
  • Jako jedyny bohater w beyblade, który umiera (oprócz Rago)
  • Jego imię zostało spolszczone na Rayuga

Więcej z Fandomu

Losowa wiki