FANDOM

Madoka jest mechanikiem i bladerką. Należała do Gan Gan Galaxy. Występuje w wszystkich sezonach Metal Sagi, poznajemy ją 2 odcinku Beyblade Metal Fusion. Pomagała drużynie zdobywając informacje, np: na temat beya. Dąży z Gingką i innymi bladerami do pokonania ostatecznego zła (Nemsis), bo nie przejęło władzy nad światem.

Wygląd

Beyblade Metal Fusion i Masters

Ma krótkie kasztanowe włosy, które idą w dół twarzy. Na czubku głowy ma okulary. Ma jasne turkusowe oczy i nosi różową kurtkę z żółtymi plamami i białą podkoszulkę z niebieską literą B. Ma również brązowy pas z żółtymi plamami i różowym etui. Na rękach nosi różowo- pomarańczowe (wymieszany kolor) rękawiczki.Nosi granatową spódnicę, długie białe skarpetki i różowe buty.

Beyblade Metal Fury

Zmienia się tylko podkoszulka, która jest bez litery B i skarpetki mające granatowy kolor.

Beyblade Shogun Steel

Fryzura Madoki się nie zmienia, poza tym, że w jej włosach pojawia się jasnoróżowa opaska. Na szyi nosi różowy wisiorek. Ubrana jest w jasnobeżowy podkoszulek (prawie biały) ze złotym kołnierzykiem i nieco ciemniejszą kurtkę oraz krótką ciemnoszarą plisowaną spódniczkę. Na nogach nosi brązowe wysokie kozaczki. Zamiast rękawiczek posiada różową bransoletkę.

Osobowość

Jest mechanikiem, który pracuje i analizuje beye. Mimo, że nie walczy swoim Beyem uwielbia Beyblade. Potrafi gotować. Jest lojalna dla swoich przyjaciół, zwłaszcza dla Gingki. Gdy był chory, opiekowała się nim. Jest dobrym mechanikiem i hackerem. Posiada dużą wiedzę na temat Beyów. W walce wyczuwa, gdy coś jest nie tak z Beyem przeciwnika.To czyni ją wyjątkową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki