FANDOM

Jest to 9 odcinek Metal Sagi

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się w siedzibie Face Hunters, gdy Tetsuya kłamie im o swych osiągnięciach. Nagle pojawia się Kyoya. Tetsuya spada z pudła, na którym siedział, a reszta biegnie do Kyoyi i wita go serdecznie. Tetsuya mówi do niego, że jeśli Kyoya jest ich przywódcą, to gdy go pokona, to on stanie się przywódcą. Wyzywa go na pojedynek. Kyoya wystrzela Leone'a, jednak jego  przeciwnik przedłuża odpalanie. Gdy wystrzela Mad Gasher'a, od razu atakuje z wielką siłą. Leone wypada w powietrze, lecz udaje mu się zachować równowagę. Tetsuya zmienia wysokość swojego Beya na niską. Kyoya wytwarza tak silny wiatr, że szyby wypadają z okien, a ludzie się przewracają. Wybuch wstrząsa magazynem. Gdy pył opada wszyscy leżą na podłodze, Bey Tetsuyi przestał się kręcić, a Kyoya i Leone wygrali. Tetsuya chciał, by bitwa miała trzy rundy. Kyoya mówi, by robił co chce i że Face Hunters już nie istnieje. Reszta grupy chce go zatrzymać, ale on odchodzi. Tetsuya chce zająć miejsce Kyoyi i zostać przywódcą, ale oni są na niego wściekli. Mówią, że jest oszustem i że nie akceptują go jako nowego przywódcy i że nie byłby do tego zdolny.

Benkei idzie po mieście i nagle słyszy krzyk. Widzi Tetsuyę gonionego przez Face Hunters, wołającego o pomoc.

W BeyParku Gingka i Kenta przyglądają się walkom kolegów Kenty. Kenta pyta się Benkei'a, czy z nimi powalczy, ale on rozmyśla o Kyoyi. Zastanawia się, czemu rozwiązał Face Hunters. Chce spytać o to Kyoyę, ale myśli, że nie ma prawa się z nim spotykać, bo go zdradził. Nagle podchodzi do niego Kenta, a Benkei z wrażenia spada z ławki, bo się zamyślił. Koledzy chcą się dowiedzieć, co się stało i czemu ich nie słuchał. On odchodzi.

Benkei idzie wściekły przez miasto, a Kenta biegnie za nim. Mówi, że jest dziś jakiś dziwny, ale on odpowiada, że nie. Kenta zabiega mu drogę i mówi, że się o niego martwi, ale Benkei krzyczy, że to nie jego sprawa. Kenta wyzywa go na BeyBitwę i mówi, że jeśli wygra to Benkei musi mu powiedzieć. Benkei przyjmuje wyzwanie.

Bitwa się zaczyna. Sagittario atakuje i pokonuje Bulla... jednym ciosem. Kenta mówi, że w takim momencie ktoś mógłby z nim wygrać, bo w ogóle się nie skoncentrował. Benkei musi mu powiedzieć, co się stało. Kenta pyta się, czemu nie jest szczęśliwy, że Kyoya wrócił. On odpowiada, że nie może się z nim spotkać po tym wszystkim, ale Kenta odpowiada mu, żeby po prostu do niego poszedł. Benkei zgadza się i dziękuje mu. Mówi, że jest bardzo miły.

W BeyParku Gingka nadal walczy, Zza szyby przygląda się temu Hikaru. Rozmysla o Gingkce i mówi, że już nie ma prawa, by z nim walczyć. Gingka odwraca się, ale ona już poszła.

Hikaru idzie przez miasto. Nagle ktoś woła do niej. Gingka biegnie w jej stronę. W końcu dogania ją. Mówi, że Specjalny Atak Hikaru jest naprawdę fascynujący. Ona dziękuje mu za pochwałę. Pyta się, czego od niej chce. Już ma odejść, ale Gingka wyzywa ją na pojedynek. Ona mówi, że już nie może z nim walczyć, póki nie pokona Kenty, ale on i tak nie ustaje w prośbie. W końcu Hikaru zgadza się. Zaczyna się walka.

Benkei biegnie do Kyoyi. W końcu jest przy magazynie, ale zastaje go pustym. Jednak nagle zza pudeł wychodzi Kyoya. Benkei podchodzi do niego i go przeprasza. Mówi, że jest gotów ponieść karę. Spytał się, dlaczego rozwiązał Face Hunters. Jednak Kyoya nie odpowiada, tylko wyzywa go na pojedynek.

Benkei szykuje się do pojedynku i rozmyśla, że właśnie w ten sposób zawsze rozmawiał z Kyoyą. Rozpoczyna się bitwa. Beye zderzają się z wielką mocą. Benkei zauważa, że atak Kyoyi jest inny niż zwykle. Leone wbija Bulla w ścianę. Benkei mówi, że ten atak jest przerażający, a Leone stał się dziki. Pyta się Kyoyi, co mu się stało. W oczach Kyoyi pojawia się dziki, czerwony błysk, a jego mina jest groźna. Mówi, że to było piekło i że nadal czuje wiatr doliny i krwiożercze warczenie wilków i że może polegać tylko na własnej sile, że trzeba ,,zabić albo zostać zabitym''. Chce zadać Benkei'owi ból, po którym się nie podniesie. Już ma zadać ostateczny cios, ale nagle wkracza Sagittario i odsuwa Bull'a, podczas gdy Leone uderza w ścianę. Benkei cieszy się na widok Kenty. On mówi, że nie można niszczyć przeciwnika w BeyBitwie. Kyoya mówi, że zniszczy i jego. Kenta chce zaatakować, ale Leone wytworzył Ścianę Huraganu. Benkei mówi, by zaczekał. Kyoya odpowiada, że miałby rację, gdyby to była zwykła Ściana Huraganu. Wytwarza Specjalny Atak,Taniec Dzikiego Kła i atakuje. Kenta odpowiada Ognistym Pazurem, ale nie udaje mu się. Odbija się od tornada i wali w ścianę, jednak wciąż się kręci. Benkei wytwarza specjalny atak, Rogi Byka, lecz także zostaje odrzucony. Leone atakuje i wciąga ich w tornado. Beye walą w sufit. Pomieszczenie się rozpada. Benkei osłania Kentę, lecz w plecy wali go część sufitu. Na szczęście nic mu się nie stało. Kyoya śmieje się szaleńczo, a Benkei mówi mu, by się uspokoił. Tornado rozwala dach i ulatuje pod sufit. Beye Kenty i Benkei'a przestały się kręcić. Benkei pyta się, czemu już nie chce być Face Hunters. On odpowiada, że to słabeusze, którzy polegają wyłącznie na sobie i że już nikogo nie potrzebuje. Chce rozdeptać pokonane Beye, ale Benkei je osłania, a Kyoya trafia na jego ramię. Kyoya każe Benkei'owi powiedzieć, że wyzywa Gingkę na pojedynek i znowu depcze mu ramię.

Hikaru i Gingka walczą. Aquario się powiela, a Pegasus próbuje atakować, ale nie udaje mu się odczytać ataku. Nagle Gingka widzi odbicie słońca na Pegasusie i wpada na pomysł. Hikaru wyprowadza Specjalny Atak. Gingka odczytuje atak, poprzez błysk słońca na Aquario. Omija powielone Beye i wzbija się w powietrze. Atakuje Podniebnym Detonatorem i trafia w prawdziwego beya, pokonując go. Hikaru od razu wiedziała, jak to zrobił. Gingka mówi, ze jej Specjalny Atak jest niesamowity. Ona dziękuje i odchodzi. Gingka prosi ją, by jeszcze kiedyś powalczyli. Ona mówi, że nie może, bo z nim przegrała, ale on odpowiada, że to nieważne. Pyta się, czy się nie bawiła, bo dla niego to zabawa. Hikaru odkrywa, że dla niej również. Gingka odchodzi. Hikaru rozmyśla, że nigdy nie czuła zabawy, gdy przegrała.

Kenta krzyczy do Benkei'a i płacze, bo on jest nieprzytomny.

Kyoya stoi na moście i mówi, że uświadomił sobie, że siła nie rodzi się sama. Chce walczyć z Gingką. Zaczyna się burza.

Galeria Edytuj

Odc9.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki