FANDOM

Jest to 13 odcinek Metal Sagi

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się sceną z poprzedniego. Ryuga dziwi się, że Gingka nadal żyje. Pyta się, czy go znienawidził. Gingka odpowiada, że nigdy mu tego nie wybaczy i wyjmuje Pegasusa. Ryuga mówi, że nie jest żadnym przeciwnikiem dla L-Drago. Nagle nadbiega reszta przyjaciół i widzi Gingkę i Ryugę. Doji zastanawia się, czemu Ryuga nie da swojemu Beyowi w pełni odzyskać sił. Gingka jest zdeterminowany. Doji zrozumiał, o co chodzi Ryudze. Mówi, że bardziej im pomaga niż przeszkadza. Opowiada, że Beye już od starożytności miały niesamowitą siłę i nawet można nimi kontrolować cały świat.

Merci sprawia, że miejsce bitwy się wynurza. Jest to ogromna arena. Rywale wskakują na nią. Zaczyna się bitwa.

Eksplozja wstrząsa stadionem. Bestia L-Drago się wynurza. Beye zderzają się z ogromną siłą. Pegasus wylatuje w powietrze, ale nie przegrywa. L- Drago zmienił kierunek Pegasusa. Madoka zauważa, że Bey Ryugi kręci się lewoskrętnie. Doji potwierdza i mówi, że to dlatego to Zakazany Bey. Żadna ze stron nie może uciec.

Siła ataku jest tak duża, że Gingka upada. Madoka mówi, że dzięki jego budowie, atak L-Drago jest bardzo silny. Gingka jednak wstaje i się nie poddaje. Mówi, że przyszedł moment, w którym trzeba to jak najszybciej zakończyć. Kyoya zauważa, że Gingka używa techniki, której używał w walce z nim - zwiększa moc przez siłę przeciwnika. Pegasus atakuje Powietrznym Detonatorem, jednak L-Drago absorbuje całą siłę ataku i naciera na przeciwnika. Atakuje tak mocno, że Gingka znów upada. Ryuga każe mu wstać, by walczyć twarzą w twarz. Gdy ten nie odpowiada, Ryuga denerwuje się i uderza Gingkę swoim Beyem, przez co ten prawie spada.

Ryuga pyta się Gingki, dlaczego ma silniejszego Beya niż jego ojciec, kiedy z nim walczył. Mówi, że i tak nie ma z nim szans, bo jest słaby jak jego ojciec. Gingka wściekł się. Otacza go niby czerwony ogień, taki jest zły, a jego oczy też są czerwone. Przez jego wściekłość, Pegasus zwiększył prędkość i naciera na L-Drago. Gingka mówi, że nigdy nie wybaczy Ryudze. Przyjaciele próbują uspokoić Gingkę, ale on nie słucha. Zastanawiają się, co takiego się z nim stało. Ryuga cieszy się, że Gingka jest wściekły, bo dzięki temu jego Bey ma więcej mocy. Doji nareszcie zrozumiał, o co mu chodziło. Tłumaczy, że aby zwiększyć siłę, L-Drago musi mieć dużo energii i że od momentu, w którym go znalazł, Ryuga próbuje przywrócić mu dawną moc. Mówi, że Gingka stanie się ofiarą L-Drago. Ryuga odzyskuje moc i otacza go światło. Przyjaciele zrozumieli, że specjalnie prowokował Gingkę. Kenta zaczyna płakać, bo nie podoba mu się złość Gingki, chce by był jak dawniej.

Ryuga mówi, że czas to zakończyć. Odpycha Pegasusa i zmienia tryb. Wyprowadza Mroczny Atak, Ugryzienie Cesarskiego Smoka. Wybuch wstrząsa stadionem. L - Drago wbija Pegasusa w ziemię.

Doji mówi Gingkce, że jest wdzięczny, że tyle dla niego zrobił. Ryuga mówi Doji'emu, że czas na przygotowania do Bitwy Bladerów i odchodzą.

Gingka jest zły na siebie i zaczyna płakać, przepraszając ojca, po czym krzyczy w niebo...

Galeria Edytuj

Odc 13.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki