FANDOM

Kyoya występuje we wszystkich seriach Metal sagi. Jest 3 najsilniejszym bladerem świata. Postanowił rozwinąć zespół i ostatecznie dołączyć do Gingki i jego przyjaciół. Był także liderem zespołu Wild Fang (Reprezentacja Afryki). Jego członkami byli Nile, Demure i Benkei. W Metal Fury dąży z Gingką i legendarnymi bleyderami do powstrzymania ostatecznego zła (Nemesis) , które chciało kontrolować świat. Jest potężnym bladerem.

Wygląd

Kyoya jest wysokim,opalonym i muskularnym nastolatkiem. Ma ciemnozielone włosy stojące nad głową wraz z kucykiem styłu głowy. Ma niebieskie oczy i 2 blizny (w kształcie krzyża) przechodzące przez nie. Ma również zęby (dokładniej tylko kły) jak u lwa. W Metal Fusion i Metal Masters nosi zielony płaszcz z porwanymi rękawami oraz potarganą, czarną koszulkę. Nosi również brązowy pas, rękawiczki, buty i beżowe spodnie. W Metal Fury nosi czarną kamizelkę i zieloną krótką podkoszulkę (bez podartych rękawów). Nosi również brązowy pas, rękawiczki, buty i szare spodnie.W obu przypadkach nosi wisiorek na szyi przez cały czas.

Osobowość

Na początku był bardzo zarozumiały, arogancki i był postrzegany jako antagonista w pierwszych  odcinkach. Kyoya zawsze skupia się na walce.Nigdy nie rezygnuje z wyzwań. Ma silne pojęcie honoru jak na bladera. Daje z siebie wszystko podczas walk i oczekuje od innych bladerów,że zrobią to samo. Później staje się bardziej dojrzały i mądrzejszy. Jest najlepszym przyjacielem Benkei'a. W mandze, jest on o wiele bardziej przyjazny i mówi o wiele więcej niż  w anime. Jest on zdeterminowaną osobą i wkłada ogromne starania aby spełnić swoją determinację. Kyoya jest jednym z najsilniejszych bladerów występujących w sadze Metal. Jest również jedną z głównych postaci tej historii, a także rywalem (a zarazem przyjacielem) Gingki.

Galeria

Beyblade Kyoya Tategami AMV03:47

Beyblade Kyoya Tategami AMV

BeyBlade Kyoya AMV02:56

BeyBlade Kyoya AMV

Więcej z Fandomu

Losowa wiki