FANDOM

Julian występuje w 2 i 3 sezonie Beyblade (Metal Masters i Metal Fury). Jest liderem  europejskiego zespołu Excalibur. Reprezentuje Włochy. Twierdzi, że ma najsilniejszego lewo i prawoskrętnego beya : Gravity Destroyer AD145WD.

Wygląd

Julian jest wysoki oraz szczupły. Jego cera jest dosyć blada.. Ma on niebieskie oczy i blond włosy, które sięgają mu ramion. Jest ubrany w czerwony płaszcz, granatową koszulę oraz złoty naszyjnik.

Osobowość

Julian jest bogatym i dobrze ustawionym człowiekiem pochodzącym z wyższych sfer. Czuje, że wszystko co dobre w życiu, idzie do niego. Mimo to, wie jak pracować na to, co chce osiągnąć i dlatego jest potężnym bladerem. Julian jest jednak próżny i arogancki. Wierzy w to, że jest doskonały. Ma jednak pewną słabość - skłonność do popadania w depresję. Łatwo go złamać. Przykładem jest walka z Damianem ktora spowodowała, że Julian załamał się psychicznie. Po tym jak został pozbawiony majątku przez Dr.Ziggurata winił Beyblade za jego cierpienia, ale Sophie, Wales oraz Dashan przekonali go, aby zmienił to myślenie i nie poddawał się tak łatwo.

Galeria

thumb|left|link=