FANDOM

Jest to 10 odcinek Metal Sagi

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się, gdy na zewnątrz warsztatu Madoki szaleje wiatr. Dziewczyna i Gingka siedzą wewnątrz. Nagle otwierają się drzwi i wchodzi Benkei podtrzymywany przez Kentę. Nagle oboje pada na podłogę, a Benkei przygniata Kentę.

Benkei leży w łóżku, a reszta rozmawia o tym, co się stało. Benkei zaczyna mówić przez sen. Nagle otwiera oczy i mówi, że Kyoya normalnie się tak nie zachowuje, ale zbłądził. Prosi Gingkę, by nauczył Kyoyę, co to znaczy Beyblading i że to jego jedyna prośba. Przyjaciele są wzruszeni. Gingka mówi, że rozumie, a Benkei zaczyna płakać ze wzruszenia, po czym opada z sił. Przyjaciele myślą, że nie żyje, ale nagle zaczął chrapać.

Kyoya stoi przy starej arenie i wyje, mając w ręku Leone'a

Gingka postanawia przyjąć wyzwanie Kyoyi. Kenta martwi się, ale Gingka mówi, że nie przegra. Idą do miejsca, gdzie czeka na nich Kyoya. Reflektory oświetlają miejsce bitwy. Rywale stają naprzeciw siebie, a Madoka i Kenta zajmują miejsce na trybunach. Zaczyna się walka.

W swojej siedzibie Doji je posiłek. Jako ,,danie główne'' będzie oglądał pojedynek rywali.

Pegasus i Leone zderzają się ze sobą. Gingka pyta się Kyoyi, czemu tak potraktował Benkei'a, skoro jest jego przyjacielem, a on odpowiada mu, że Benkei w ogóle go nie obchodzi i że jest słaby, bo tylko siła się liczy, a słabi są tylko po to, by byli zjedzeni. Mówi, że będzie najsilniejszy i pokona wszystkich Bladerów. Gingka odpowiada, że się myli. Pyta się, jaki będzie jego cel, jak wszystkich pokona i że siła i wygrana nie jest taka ważna w Beyblade. Kyoya odpowiada, że najważniejsze jest ,,zabić albo być zabitym''. Gingka mówi, że w bitwie zderzają się dwa serca. Kyoya jednak atakuje wiatrem i nie daje Pegasusowi zlecieć na ziemię. Pegasus chce zaatakować, jednak Leone tworzy Ścianę Huraganu. Gingka odpowiada Podniebnym Detonatorem. Kyoya wytwarza Taniec Dzikiego Kła. Pegasus wylatuje w powietrze, ale nie przegrywa. Zaczął padać deszcz. Pegasus próbuje uciec.

Pegasus zaczyna atakować, ale bez skutku. Na ulicach miasta wieje silny wiatr, a ludzie są zdziwieni. Bey Gingki jest odbijany przez tornado.

Doji obserwuje walkę i jest zadowolony przewagą Kyoyi.

Na arenie Pegasis jest coraz słabszy. Nagle na trybuny wkracza Benkei, by wspierać Gingkę. Po drugiej stronie trybun zebrał się tłum ludzi, łącznie z Face Hunters, Hikaru, Tetsuyą i kolegami Kenty, dopingując Gingkę. On rozwesela się, ale Kyoya mówi, że on polega tylko na własnej sile. Jednak Gingka słyszy, jak Leone wyje. Gingka rozumie, że nawet Bey jest smutny, że Kyoya stał się taki. Kyoya wyprowadza specjalny atak, Królewski Ryk Huraganu. Pojawiają się trzy ogromne tornada. Pegasus jest przez nie odbijany. Gingka jednak zrozumiał, że wygrana nie jest najważniejsza. Jest dopingowany przez przyjaciół. Mówi, że gdy walczy, uczucia do Beya stają się silniejsze i że gdy przyjaciele są z nim, nie może przegrać. Okazuje się, że szybkość kręcenia się Pegasusa jest większa. Wykorzystał wirowanie tornada, by zwiększyć prędkość. Przyjął całą siłę przeciwnika na siebie. Kyoya jednak zwiększa tornado i posyła je w górę wraz z Beyem Gingki. Myśli, że już wygrał, jednak Gingka mówi, że jego Bey wciąż się kręci. Kyoya pyta się, skąd o tym wie, a on odpowiada mu, że słyszy głos swego Beya. Nagle Pegasus zlatuje z nieba. Gingka mówi, że pomoże Kyoyi odzyskać zagubionego Ducha Bladera. Wyprowadza Specjalny Atak, Deszcz Meteorytów i usuwa tornado,pokonując Kyoyę. Ten, na widok pokonanego Beya, widzi wspomnienia z nim i rozumie, że on zawsze był po jego stronie.

Pegasus wciąż się kręci, więc Gingka wygrał. Kyoya zdaje sobie sprawę z tego, że nie był sam. Nagle nadlatuje helikopter, a z niego wychodzi Doji, klaszcząc. Wznosi toast za zwycięstwo Gingki.

Galeria Edytuj

Odc 10.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki