FANDOM

Gingka Hagane

Gingka Hagane (鋼 銀河, Hagane Gingka)  - jest głównym bohaterem trzech serii sagi Metal. Jego pierwszym beyem był Storm Pegasus, następnym Galaxy Pegasus, kolejnym Cosmic Pegasus, a ostatnim Samurai Pegasis. Poznajemy go w wieku 12 lat i przez dwie następne serie starzeje się rok, wyjątkiem jest sezon Shogun Steel w którym Gingka ma już 21 lat. Debiutuje w Metal Fusion.

Wygląd

Gingka ma stojące ogniste włosy i brwi, ma brązowe oczy. Nosi biały szalik, niebieską kamizelkę na pomarańczowej koszulce i niebieską opaskę na czole, na której w seriach Fusion i Masters jest żółta głowa i skrzydło pegaza, a w seriach Fury i Shogun Steel przedstawia białą głowę i skrzydła pegaza z czerwoną obwódką, ma plaster na nosie. W Shogun Steel jego szalik jest podarty, koszulka jest czarna i nie ma plastra na nosie.

Osobowość

Gingka jest miły i spokojny. Zrobi wszystko, by chronić swoich przyjaciół i ocalić świat przed niebezpieczeństwem. W ogóle się nie boi i zawsze jest gotowy do walki. Nigdy też nie odrzuci wyzwania. Szanuje pozostałych bladerów i nie kpi z nich. Nie samo zwycięstwo jest dla niego ważne. Gingka nigdy nie rezygnuje i zawsze walczy do końca, co pokazuje, że duch bladera w nim jest i ciągle rośnie.

Ciekawostki

  • Gingka oznacza Galaktyka.
  • Hagane to z jap. stal.
  • Jego imię może oznaczać Galaktyczna Stal lub Stalowa Galaktyka.
  • Jego fryzura w Shogun Steel przypomina uczesanie Pheonixa S.
  • Charakterem przypomina Dana Kuso z Bakugan: Młodzi Wojownicy, Bakugan: Nowa Vestroia, Bakugan: Najeźdźcy z Gundalii i Bakugan: Świat Mechtoganów.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki