Fandom

Beyblade Wiki

Doji

230stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Doji

Doji (大道寺, Daidouji) - Jest szefem organizacji Dark Nebula. Występuje w Metal Fusion, Metal Fury i Shogun Steel. On zorganiował turniej bladerów po to by Ryuga dostał więcej mocy. Chcieli razem rządzić światem, ale Ryuga zaatakował Doji i zabrał mu energie życiową za pomocą beya Lightning L-Drago 100HF. Pomimo poważnego uszkodzenia zdrowia, Doji zaczoł nosić długi płaszcz, cylinder i sztuczną nogę. W rezultacie znalazł Rago i innych bleyderów nemsis i zaprowadził ich do Plutona. Poraz kolejny mógł umrzeć od nowego specialnego ataku Ryugi. W Shogun Steel został reaktywowany przez Merci. Został przekształcony w energie świetlną zawartą w systemie komputerowym Hades. Jego nowa forma stanowi zagrożenie dla WBBA i przyszłości beyblade.

Wygląd

Doji wydaje się być bogatym biznesmenem. Nosi parę czworokątnych okularów, fioletowy garnitur, czerwony krawat. Jest inteligentnym, bogatym i młodym człowiekiem. Ma brązowe włosy stojące z żółtym pasmem opadającym na nos. W metal fury zamiast okularów teraz nosi monokle. Przez jedno oko przechodzi blizna. Teraz potrzebuje laski do chodzenia. Nosi długi szary płaszcz i pilasowany biały krawat. Jego włos zmieniły kolor na szarawy. W Shgun Steel jest tak samo ubrany jak w Metal Fusion.

Osobowość

Jest bardzo okrutny. Nigdy nie rezygnuje ze swoich celów i pragnień. Zazwyczaj drwi z osób które sprzeciwiają się jego słowu. Posuną się nawet tak daleko, że jak się dowiedział, że Ryuga pomaga Gingke i innym legendarnym bladerom powiedział mu, że był tylko pionkiem w Hadesie w programie Platforma Manipulacji. Ryuga wtedy natychmist przestał pomagaci legendarnym bladerom. Doji czerpał z tego wielką przyjemność. Doji towarzysko zachowuje dystans (jedynie Yu Tendo był jedynym, który miał potencjał i mógł z nim tworzyć przyjaźń). Potężni bladerzy jak Rago i Ryuga Kishatu mieli w jego umyśle szacunek. W Shogun Steel jest nieżywy fizycznie. Jego podświadomość jest w komputerze. Bardzo mu brakuje normalnego życia.

Historia

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki