Wikia

Beyblade Wiki

Doji

Komentarze0
213stron na
tej wiki
Doji
Doji
[[Plik:

270px-Unnngfml-1-.PNG

640px-Daidoujiepisode140-1-.jpg

|250px]]
Inaczej Zwany Daidouji
Płeć Mężczyzna
Wiek metal fusion 21

metal fury 23

shogun steel 30

Bey metal fusion Dark Wolf DF145FS

shogun steel Phantom Fenrir T125JB

Przyjaciele Ryuga Kishatu(były), Pluto, Rago,Bleyderzy Nemsis
Wrogowie Gingka Hagane, Ryo Hagane, Ryuga Kishatu, Legendarni Bladerzy
Doji (大道寺, Daidouji) - Jest szefem organizacji Dark Nebula. Występuje w Metal Fusion, Metal Fury i Shogun Steel. On zorganiował turniej bladerów po to by Ryuga dostał więcej mocy. Chcieli razem rządzić światem, ale Ryuga zaatakował Doji i zabrał mu energie życiową za pomocą beya Lightning L-Drago 100HF. Pomimo poważnego uszkodzenia zdrowia, Doji zaczoł nosić długi płaszcz, cylinder i sztuczną nogę. W rezultacie znalazł Rago i innych bleyderów nemsis i zaprowadził ich do Plutona. Poraz kolejny mógł umrzeć od nowego specialnego ataku Ryugi. W Shogun Steel został reaktywowany przez Merci. Został przekształcony w energie świetlną zawartą w systemie komputerowym Hades. Jego nowa forma stanowi zagrożenie dla WBBA i przyszłości beyblade.

Wygląd

Doji wydaje się być bogatym biznesmenem. Nosi parę czworokątnych okularów, fioletowy garnitur, czerwony krawat. Jest inteligentnym, bogatym i młodym człowiekiem. Ma brązowe włosy stojące z żółtym pasmem opadającym na nos. W metal fury zamiast okularów teraz nosi monokle. Przez jedno oko przechodzi blizna. Teraz potrzebuje laski do chodzenia. Nosi długi szary płaszcz i pilasowany biały krawat. Jego włos zmieniły kolor na szarawy. W Shgun Steel jest tak samo ubrany jak w Metal Fusion.

Osobowość

Jest bardzo okrutny. Nigdy nie rezygnuje ze swoich celów i pragnień. Zazwyczaj drwi z osób które sprzeciwiają się jego słowu. Posuną się nawet tak daleko, że jak się dowiedział, że Ryuga pomaga Gingke i innym legendarnym bladerom powiedział mu, że był tylko pionkiem w Hadesie w programie Platforma Manipulacji. Ryuga wtedy natychmist przestał pomagaci legendarnym bladerom. Doji czerpał z tego wielką przyjemność. Doji towarzysko zachowuje dystans (jedynie Yu Tendo był jedynym, który miał potencjał i mógł z nim tworzyć przyjaźń). Potężni bladerzy jak Rago i Ryuga Kishatu mieli w jego umyśle szacunek. W Shogun Steel jest nieżywy fizycznie. Jego podświadomość jest w komputerze. Bardzo mu brakuje normalnego życia.

Historia

Ciekawostki

Więcej od Wikii

Losowa wiki