FANDOM

Odcinek zaczyna się tym, że rozgrywany jest na stadionie mały turniej w którym biorą udział Yu , Tsubasa , Benkei i Teru. Yu walczy z Teru a Tsubasa z Benkeyem. Wszystko ogląda Ginga - mistrz bitwy bleyderów który musi jednak jechać na poszukiwanie beya legendy. Ojciec opowiadał mu o beyu który jest jeszcze silniejszy od Storm Pegazusa i Lithing L-Drago. Mieszkańcy z wioski Koma bardzo ciężko pracowali nad beyem , powstawały liczny prototypy. Teraz ma być uwięziony w jaskini. Tymczasem Tsubasa z łatwością radzi sobie z Benkeyem , a Yu wygrywa walkę z Teru. Gdy ma dojść do bitwy Yu vs Tsubasa na stadion wkracza jakiś chłopak , który jak się później okazuje , ma na imię Masamune Kadoya. Szuka on Gingi chcąc się z nim zmierzyć, chętny do walki jest z nim Yu który wyzywa go na pojedynek. Ray Striker Masamune ma bardzo dobrą szybkość dzięki czemu unika ataków Flame Libry. Ale w końcu Libra trafia , zachodząc Strikera od tyłu. Gdy Yu chce wykonać swój najsilniejszy atak - Ognisty Podmuch , Masamune rozprasza go i dzięki czemu Yu nie wykonuje ataku , a co za tym idzie przegrywa. Gdy okazuje się że Gingi nie ma, Masamune ucieka ze stadionu , Yu jest bardzo wściekły. Ginga , Madoka i Kenta trafiają do wioski Koma gdzie dowiadują się od Hyomy gdzie jest bey. Przechodzą bardzo ciężką drogę , przy wejściu do jaskini drogę blokuje im wodospad. Kenta używa swojego Flame Sagitario , Hyoma natomiast Rock Aries . Łatwo uporali się z wodospadem a droga jest odblokowana. Przy wejściu do jaskini faktycznie zastają oni Pegazusa który jest z kamienia. Hyoma i Kenta próbują uwolnić beya , ale nie udaje im się to. Wściekły Ginga zaczyna mówić że nie tak zachowuje się legenda , że już wystarczająco sobie pospał. Wtedy Ginge dotyka piorun , co oznacza że bey jest żywy. Ginga porozumiewa się z pegazem i jest już jego nowym właścicielem. Gdy wychodzą z jaskini wyzwanie rzuca im...... Masamune który koniecznie chce się zmierzyć z mistrzem.

Postacie występujące w odcinku Edytuj

Teru

Hyoma

Pies Hyomy

Ginga

Masamune

Yu

Tsubasa

Bleyder Dj

Benkei

Madoka

Kenta

Beye występujące w odcinku Edytuj

Ray Striker

Storm Pegazus ( wspomnienia)

Galaxy Pegazus

Lithing L- Drago ( wspomnienia )

Prorotypy Galaxy Pegazusa ( wspomnienia)

Rock Aries

Flame Sagitario

Dark Bull

Earth Eagle

Flame Libra

Galeria Edytuj

Teru ws Yu.jpg
Tsubasa ws Benkei.jpg
Beyblade Yu ws Masamune.jpg
Masamune Metal Masters.jpg
Tsubasa Metal Masters.jpg
Pegazus.jpg

Odcinek Edytuj

Beyblade Metal Masters Odcinek 1 W Poszukiwaniu Legendy21:31

Beyblade Metal Masters Odcinek 1 W Poszukiwaniu Legendy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki