FANDOM

Jest to pierwszy odcinek Metal Sagi

Fabuła Edytuj

Pewien chłopak o imieniu Kenta bierze udział w walkach Beyblade. Widzimy początek jego walki.

Następnie widzimy Ginkgę Hagane, który właśnie przybył do miasta. Obok niego z pośpiechem przebiegają chłopcy, spiesząc się na mecz.

Na arenie Kenta jednym ciosem pokonuje przeciwnika. Zdobywa dużo punktów. Z ukrycia obserwują go dwaj podejrzanie wyglądający ludzie.

Widzimy miasto i Ginkgę na dachu budynku. Spogląda zamyślony w dal, a wiatr rozwiewa mu szalik przywodzący na myśl skrzydła pegaza.

Rozpoczyna się ćwierćfinał. Po okrzyku bladerzy wypuszczają swoje beye.

Następnie widzimy Gingkę śpiącego na dachu budynku. W ręku trzyma Storm Pegasusa.

Kenta jest smutny, że był tylko w najlepszej ósemce. Przyjaciele jednak pocieszają go, mówiąc, że ostatnim razem nie dotarł nawet do trzeciej rundy. Proponują nawet zamianę beyów, ale Kenta odmawia, mówiąc, że chce stawać się silniejszym wraz z Sagittario.

Kenta i jego przyjaciele chcą poćwiczyć, jednak zobaczyli, że zrobiło się już późno.

Kenta biegnie, snując marzenia, jak by to było, gdyby był silniejszy. Jednak nie patrzy, dokąd idzie i natyka się na Benkei'a Hanawa, przywódcę Face Hunters. Oni wyzywają go na bitwę za wszystkie punkty Kenty. On jednak spiera się z nimi i próbuje uciec, lecz oni go blokują.

Kenta, chcąc nie chcąc, staje do pojedynku z Benkei'em. Jest bliski płaczu. Źle wypuszcza beya, a Benkei wyrzuca Sagittario w powietrze. Atakuje raz za razem, nie dając mu zlecieć na ziemię.

Gdy Benkei ma zadać decydujący cios, nagle pojawia się znikąd Storm Pegasus i pokonuje Benkei'a. Kenta odwraca się i widzi Gingkę, który przemawia do Face Hunters. Oni jednak wyzywają go na pojedynek 5 na 1. Kenta mówi, że to oszustwo. Jednak Gingka nigdy nie odrzuca wyzwania. Pegasus porusza się tak szybko, że prawie go nie widać i pokonuje wszystkich naraz. Wszyscy dziwią się, bo ma ponad 30 tysięcy punktów. Face Hunters uciekają.

Kenta i Gingka idą przez miasto i rozmawiają. Nagle Gingka kładzie się na trawie i mówi, że tu jest jego dom. Podróżuje po kraju, szukając silnych przeciwników. Gingka uczy Kentę, że musi włożyć serce w Beyblade, że Beye atakują w sercu. Kenta pyta się, czy Gingka ma zamiar odejść, ale ten zasnął.

Przenosimy się do magazynu, siedziby Face Hunters. Kyoya Tategami, przywódca krzyczy na Benkei'a i resztę, że dali się pokonać i każe im przyprowadzić Gingkę od siebie.

Następnego ranka Gingka jeszcze śpi, gdy nagle pojawia się nad nim Benkei i reszta Face Hunters. Każą mu iść z nimi.

Kenta biegnie przez miasto, mając nadzieję, że Gingka wciąż tam jest. Jednak szuka go po całym mieście bez skutku. Nagle widzi Face Hunters. Podąża za nimi.

W siedzibie Face Hunters Gingka jest otoczony ze wszystkich stron. Rozpoczyna się setna bitwa, ich specjalność. Wszystkiemu przygląda się Kyoya.

Kenta przychodzi na miejsce i widzi swojego przyjaciela otoczonego beyami. Przygląda się temu z przerażeniem. Gingka jednak uspokaja go, przytaczając poprzednie słowa. Objawia się jego Duch Bladera. Wystrzela Pegasusa i pokonuje wszystkich za jednym zamachem. Kyoya jest pod wrażeniem. Wyzywa go na pojedynek i pokazuje swojego Rock Leone'a. Wyzywa Gingkę na pojedynek.

Galeria Edytuj

Beyblade Metal Fusion odc 1 Pegasus has Landed!.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki