FANDOM

Beyblade - gra w której ludzie używają bączków, zwanymi Beyami, do walki. W każdym Beyu jest uwięziona bestia o potężnej mocy. W serii Bakuten Shoot Beyblade 2002 (Beyblade V Force) bestie można było ukraść i zamknąć w kamieniu, w Metal Sadze nic nie wskazuje na to by była możliwość kradzieży bestii. W każdej serii gra trochę się zmienia, chociażby wygląd Beyów, stadionów czy launcherów.

RegułyEdytuj

Gra polega na pojedynku między dwoma lub więcej bladerami. Bladerzy wystrzeliwylą swoje beye na fromułkę: 3...2...1...GO SHOOT!, 3...2....1...Let it Rip! lub 3...2...1... Odpalamy!. Bączki walczą ze sobą na arenie a bladerzy wydają im polecenia. Wygrywa ten którego bey będzie się kręcił dłużej, bądź ten który zostanie na arenie.

HistoriaEdytuj

Cała seria anime beyblade skończyła 14 lat. Takara Tomy wydała Bakuten Shoot Beyblade w 1999 roku, Beyblade 2000 rok później, Bakuten Shoot Beyblade G-Revolution w 2003, Metal Fight Beyblade w 2009, Metal Fight Beyblade Baku w 2011, Metal Fight Beyblade 4D równierz w 2011 i Metal Fight Beyblade Zero G w 2012.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki