FANDOM

Benkei Hanawa

Benkei (花輪 ベンケイ, Hanawa Benkei) - występuje w wszystkich sezonach Metal Sagi, licząc też Shogun Steel. Jego bey to Dark Bull. Jest przyjacielem Kyoyi. W metal Fusion należał do gangu Face Hunters - łowcy twarz razem z Kyoy'ą. A w Metal Masters jest w  drużynie Wild Fang. Dark Bulla dał mu Doji w 4 odcinku Metal Fusion,  jego wcześniejszy bey to Heat Leone. Poznajemy go już na początku Metal Sagi w odcinku: Nadejście Pegazusa. Szybko zaprzyjaźnił się z Gingą tak jak z Kyoyą.

WyglądEdytuj

Benkei jest silny fizycznie. Ma duży brzuch, krótkie włosy w kolorze granatowym. Zawsze ma założoną białą czapkę na głowie. Nosi czrwono czarną bluzę. Nosi również białe opaski wokół nadgarstków, szare szorty i czarne buty. Ma również brązowy pas, w którym trzyma swojego beya. W shogun steel ma nowy wygląd. Zdiął czapkę, zapuścił  brudkę. Nosi również czarno jasno pomarańczową kurtkę, zielone spodnie i brązowe buty.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się, że jest  silnym tyranem, ale tak naprawdę jest miły i ma dobre serce. Uwielbia jeść hamburgery. Ukrywa to, bo nie chce żeby ludzie myśleli że jest miękki. Bardzo podziwia Kyoyę do tego stopnia, że gdy Kyoya ma swoję momenty wyrywa się, płacze i chce go uściskać. On również podąża za nim. Jest bardzo zdeterminowanym bladerem i łatwo się nie daje w trudnych sytuacjach.

HistoriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W anime, zawsze mówi  "B-b-b-b-b-b-byk!" przed wystrzeleniem swojego beya.
  • Pomimo faktu, że Doji dał mu Dark Bulla, Benkei jest bardzo przywiązany do niego
  • prawie zawsze można go zobaczyć przy Kyoyi